خرما های با کیفیت ایران

خرمای های ایران انواع مختلفی دارد

خرما های با کیفیت ایران

خرمای های ایران انواع مختلفی دارد

  • ۱
  • ۰

همونطور که میدونید، سیستم های خرید آنلاین خیلی باب شده و کار هارو راحتتر کرده. اگر بخوایم یکی از این سیستم هارو نام ببریم میشه دیجیکالا که در خود ایران هست رو نام برد.! البته خود دیجیکالا کپی شده از آمازون آمریکایی هست و اینکه دیجیکالا یک سیستم آنلاین خرده فروشی هست. در این مقاله ما عمده فروشیهای آنلاین بین المللی رو معرفی خواهیم کرد.

 

آمازون AMAZON

اولین وبسایت که قصد معرفی آن را داریم وبسایت آمازون است. این وبسایت در آمریکا متولد شد و حالا به صورت جهانی فعالیت میکند، مالک این وبسایت آقای "جف بیزوس"ثروتمندترین فرد جهان است. این وبسایت بستری برای عمده فروشی و خرده فروشی آنلاین است. نحوه کار این وبسایت به این صورت است که یا محصول شما را به صورت کامل با قیمتی منصفانه خریداری کرده و در انبار خود نگهداری میکند و به مشتری به فروش میرساند. روش بعدی همکاری در فروش با شماست، به این صورت که هر تعداد و مبلغی که شما به فروش برسانید، درصدی از آن را به عنوان همکاری دریافت میکند. این وبسایت سیستم همکاری در فروش نیز دارد، که برای کسانیکه بتوانند محصولات آمازون را به فروش برسانند درصدی پورسانت پاداش خواهد داد.

 

بسکت بالک BASKETBULK

این وبسایت عمده فروشی ایرانی است که در سطح بین الملل فعالیت خود را در زمینه خرما آغاز کرد. صادرکنندگان و عمده فروشان ایرانی با توجه به تحریم هایی که سایر کشور ها و وبسایت ها برای آنها وضع کرده اند میتوانند به رایگان در این وبسایت ثبت نام کنند و به معرفی محصولات خود بپردازند.

 

علی بابا ALIBABA

علی بابا در چین توسط آقای "جک ما" متولد شد. این سایت ابتدا در کشور چین خدمات میداد اما پس از گسترش کسب و کار خود و نحوه کاری آن در جهان محبوب شد و توانست به سایر کشورها نیز خدمات دهد. علی بابا یک وبسایت عمده فروشی است که پس از موفقیت، موسسان آن تصمیم گرفتند سیستم خرده فروشی خود را راه اندازی کنند. نام سیستم خرده فروشی آن AliExpressاست که با توجه به عنوان مقاله، از توضیحات آن گذر میکنیم.

علی بابا، بابت قرار دادن محصولات هیچ هزینه ای دریافت نمیکند. درآمد این سایت از تبلیغات و امکانات ویژه ای است که برای محصولات شما قرار میدهد. طبق مصاحبه با افرادیکه با این سایت کار کرده اند، قرار دادن محصول به رایگان تنها تعداد کمی مشتری محصولات آنها را دیده اند و پس از مدتی محصولات آنها در قعر وبسایت رفته و دیگر احتمال نمایش آن بسیار پایین میرود، به همین دلیل از سیستم پولی آن استفاده میکنند و البته فروشندگان جواب های خوبی هم از این وبسایت دریافت کرده اند. این وبسایت هم مانند آمازون سیستم همکاری در فروش دارد، که برای کسانیکه بتوانند محصولات را به فروش برسانند درصدی به عنوان پورسانت پاداش خواهد داد.

 

ایندیا مارت INDIAMART

یک وبسایت که همانطور که از نام آن پیداست، برای بازار هند فعالیت میکرد اما امروز به دلیل گسترش آن، افرادی در کشورهای دیگر نیز در آن به فعالیت میپردازند.

 

منبع: https://virgool.io/@javadi278/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-b2b-%D8%B9%D9%85%D8%AF%D9%87-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-azmvsfpu09zz

  • ۰۰/۰۳/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی