خرما های با کیفیت ایران

خرمای های ایران انواع مختلفی دارد

خرما های با کیفیت ایران

خرمای های ایران انواع مختلفی دارد

  • ۱
  • ۰

خیلی از مردم خرما و خواص آن را می دانند، اما تعداد کمی هستند که میدانند هسته آن هم به اندازه خود خرما مفید است. برای اینکه پودر هسته خرما (به انگلیسی: date seed powder) را بخواهیم به صورت خوراکی مصرف کنیم، باید ابتدا به صورت پودر دربیاوریم. هسته خرما باید ابتدا تفت داده شود (برشته شود). اگر خواستید آن را در خانه تهیه کنید، هسته ها را داخل سینی، ماهیتابه یا ظروف مشابه ریخته و روی حرارت قرار دهید. بعد از تغییر رنگ آن به قهوه ای تیره، هنگامیکه حالت شکنندگی پیدا کرد، آن را داخل آسیاب ریخته و به پودر تبدیل کنید.

Many people know the dates and their properties, but few know that the seed of this delicious fruit is as useful as its own.

پودر هسته خرما را به جای قهوه بنوشید

برای تهیه نوشیدنی هسته خرما، باید پودر هسته خرما را در آب جوش بریزید و اجازه دهید ده دقیقه تا یک ربع روی شعله غیر مستقیم بجوشد تا دم بکشد.

درست است که از لحاظ ظاهری این پودر شباهت زیادی به قهوه دارد، اما قهوه سازهای حرفه ای متوجه اختلاف پودر هسته خرما با قهوه خواهند شد اما اکثر مردم فکر می کنند این نوشیدنی طعم قهوه دارد. البته شباهت های بین این دو نوشیدنی را می توان تا حدی زیادی پذیرفت. به علت نداشتن کافئین، افرادیکه به خوردن قهوه عادت کرده اند میتوانند از این نوشیدنی به عنوان جایگزین استفاده کنند.

منبع مقاله : از زوملایف و basketbulk.com

 

 

  • ۰۰/۰۵/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی